خالی کردن جیب راننده با تعارف نسکافه مسموم | مجله شيرين

مجله شيرين

محل تبلیغ شما تهران گراف


خالی کردن جیب راننده با تعارف نسکافه مسموم | مجله شيرين

ا
خالی کردن جیب راننده با تعارف نسکافه مسموم | مجله شيرين

مرد میانسالی که به عنوان مسافر، خودروهای مختلف را دربست کرایه کرده و با تعارف بستنی و آبمیوه مسموم رانندگان آنها را مسموم می‌کرد، بازداشت شد.

 

 

این مرد میانسال پس از دربست گرفتن خودرو و جلب اعتماد راننده، از وی درخواست می‌کرد برای صرف یک نوشیدنی یا بستنی کنار یک کیوسک توقف کند و زمانیکه از خودرو پیاده می‌شد، نسکافه یا بستنی را با قرصهای دیازپام مخلوط کرده و پس از بازگشت به خودرو، نوشیدنی یا بستنی مسموم را به راننده تعارف می‌کرد.

 

 

پس از اینکه راننده از حال می‌رفت، در یک مکان مناسب کارت بانکی، تلفن‌همراه و وسایل رانندگان را به سرقت می‌برد و متواری می‌شد تا اینکه در آخرین سرقت توسط مأموران بازداشت شد.

تاکنون چندین شاکی اعلام کرده‌اند توسط متهم مورد سرقت قرار گرفته‌اند، لذا قاضی رضوانی؛ بازپرس امور جنایی تهران با دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها، از شهروندان خواست چنانچه فرد یا افرادی به این شیوه توسط متهم مورد سرقت قرار گرفته‌اند، برای طرح شکایت به اداره پلیس آگاهی یا شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کند. . .

منبع: تبيان



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 190

تاریخ انتشار: ساعت:

برچسب ها : ,,,,,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:




دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما تهران گراف قالب گراف
تمامی حقوق سایت و قالب برای((مجله شيرين)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳
طراحی و سئو: تهران گراف ترجمه: قالب گراف